Щоденник Надії Манько

роздуми про 10 версію…

Daily Archives: 04.12.2011

Модуль 6. Рефлексія або НАВІКИ з ВІКІ

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: Треба якось підвязати до проекту соціальні мережі. Чомусь те КЛАСНЕ, що пропонує вчитель, діти можуть сприймати з осторогою: “Навіщо мені ваші блоги, якщо я зависаю В КОНТАКІ?”. Тут я можу …

Читати далі

Модуль 5. Рефлексія або Сумніватися – значить жити!

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: буду використовувати документи спільної роботи створю Гугл-таблицю, в якій запропоную учням вносити назву сайтів, виставляти оцінки сайтам та порівнювати свої оцінки з оцінками інших членів своєї команди чи інших команд (Можливо, це допоможе їм розвивати знамениті …

Читати далі