Вчимося жити в новому столітті
Я чіткіше зрозуміла різницю між навчальним проектом та роботою за методом проектів. Цікаво було організована вправа на розпізнавання ключових навичок 21 століття. Метод мозгового штурму в даній ситуації дозволяє чітко виокремити основні напрямки, які не охоплюються традиційним навчанням. Обов’язково використаю цей підхід.
Проблема 5П -так, на цьому треба обов’зково зосереджуватися!!!
Тішуся змінам, внесеним у навчальний план – для мене, неуважної, це гарна підказка.
- Posted in: Uncategorized
Гм, цікаві спостереження… Спробуйте оцінювати не вправи, а себе, своє мислення і своє ставлення до ВСІХ головних питань МОдуля. Спробуйте не оцінювати себе (неуважна) , або прописати – Коли саме Ви неуважні, а коли – дуже уважні, це допоможе будувати власну освітню траєкторію, принаймні з формування уважності ;-))
Успіхів!