Щоденник Надії Манько

роздуми про 10 версію…

Вчимося жити в новому столітті

Я чіткіше зрозуміла різницю між навчальним проектом та роботою за методом проектів. Цікаво було організована вправа на розпізнавання ключових навичок 21 століття. Метод мозгового штурму в даній ситуації дозволяє чітко виокремити основні напрямки, які не охоплюються традиційним навчанням. Обов’язково використаю цей підхід.

Проблема 5П -так, на цьому треба обов’зково зосереджуватися!!!  

Тішуся змінам, внесеним у навчальний план – для мене, неуважної, це гарна підказка.

1 коментар

  1. Ніна Д.

    Гм, цікаві спостереження… Спробуйте оцінювати не вправи, а себе, своє мислення і своє ставлення до ВСІХ головних питань МОдуля. Спробуйте не оцінювати себе (неуважна) , або прописати – Коли саме Ви неуважні, а коли – дуже уважні, це допоможе будувати власну освітню траєкторію, принаймні з формування уважності ;-))
    Успіхів!

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: